Een top online marketing expert vinden is lastig en tijdrovend. Gelukkig hebben wij hier onze dagelijkse missie van gemaakt. Wij hebben een proces ontwikkeld waarmee we kunnen garanderen dat we alleen dié experts selecteren, die écht resultaten leveren. Resultaten die jouw bedrijf beter, slimmer en efficiënter maakt. Dit is hoe onze werkwijze eruit ziet in 6 stappen:

Technische test

Op basis van het specialisme, testen we of de kandidaat de juiste kennis heeft. Het gaat niet alleen om fundamentele basiskennis, maar ook om actuele ontwikkelingen. Die gaan binnen online marketing nu eenmaal snel. Overigens vragen we niet alleen naar kennis, maar ook naar de praktische toepassing ervan.

1
2

Persoonlijkheidsonderzoek

We weten hoe belangrijk het is om specialisten te hebben die daadwerkelijk passie hebben voor hun vak. Alleen zo kun je goed werk leveren én je kennis overbrengen aan je opdrachtgever. Verder onderzoeken we ook communicatieve vaardigheden en werkstructurering.

Interview

Alleen kandidaten die de technische- en persoonlijkheidstest met een hoge score hebben afgerond, worden uitgenodigd voor een interview . Tijdens het interview gaan we dieper in op bovenstaande criteria.

3
4

Referentiecheck

Van elke kandidaat gaan we het CV grondig na. Ook checken we alle referenties wie worden opgegeven, zodat wij (en jij!) niet voor verrassingen komen te staan.

Het maken van de juiste match

Als een freelancer heel goed is, hoeft dat nog niet te betekenen dat hij of zij een match is voor elke organisatie. Als er een verzoek bij ons binnenkomt, zullen wij altijd bedrijf en freelancer zorgvuldig matchen.

5
6

Doorlopende kwaliteitscontrole

We houden vinger aan de pols en nemen regelmatig contact op met onze freelancers en hun klanten. We blijven de kwaliteit van onze freelancers volgen. De ervaringen van klanten zijn daarbij leidend. Zo blijven we garanderen dat we de Top-5% van de markt aan kunnen bieden. 

1 %
Top
1 %
tevredenheidsgarantie
1
Bewezen succescriteria